Zásady objednávek a reklamací

Zásady objednávek a reklamací

Změny v objednávce a zrušení objednávky

Změny v elektronické objednávce nebo její zrušení je možné pouze elektronicky na e-mailu prostekobliha@email.cz. Objednávku lze zrušit nejpozději do čtvrtečních 23:59 při objednávce na víkend v témže týdnu. V tomto případě zákazník obdrží plnou refundaci stejnou platební metodou, jakou byla objednávka zaplacena, nejpozději do 5 dnů.

Zrušení objednávky musí být odesláno ze stejného e-mailu, který byl uveden při objednání.

Nevyzvednutí / nepřevzetí objednávky

Pokud si zákazník objednávku nevyzvedne v dohodnutém čase nebo pokud při doručení nebude k zastižení na uvedené adrese a telefonním čísle, není možné nárokovat vrácení peněz.

Vyzvednutí / převzetí objednávky

Při převzetí objednávky (osobně nebo při doručení) je zákazník povinen zkontrolovat stav objednávky a její kompletnost. Pokud je něco poškozené nebo chybí, je nutné to ihned nahlásit obsluze nebo kurýrovi. Pozdější reklamace vizuálních vad nebo nekompletnosti objednávky nemusí být uznány.

Rozvoz objednávek

Časy doručení jsou orientační. Kvůli dopravním podmínkám nebo jiným nečekaným okolnostem nelze garantovat přesný čas doručení, ale vždy se snažíme doručit v co nejlepším možném čase.

Reklamace objednávek

Reklamaci je nutné uplatnit při převzetí. Pokud má objednávka vizuální vadu nebo není kompletní, je potřeba to ihned nahlásit. Reklamace na kvalitu výrobku lze uplatnit maximálně do 3 hodin od převzetí – vzhledem k povaze produktu nelze pozdější reklamace akceptovat. Jakékoli reklamace prosím posílejte na e-mail prostekobliha@email.cz  s přiloženou fotografií.

Po převzetí objednávky neneseme odpovědnost za případné poškození nebo nesprávné skladování výrobků zákazníkem.